Договір публічної оферти
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Нижченаведений текст є
Договором між онлайн - сервісом https://florina.ua ( надалі "Продавець")
і користувачем послуг онлайн - сервісом, незалежно від статусу (фізична
особа, юридична особа, фізична особа- підприємець), що має назву надалі
«Покупець».
1.2. Даний Договір визначає умови
купівлі квітів та подарунків ( надалі - «Товар») Покупцем через сайт Продавця.
1.3. Договір є публічним,
відповідно до ст.ст 633,641 Цивільного кодексу України та є еквівалентом “усної
угоди” і має належну юридичну силу.
1.4. Відповідно до ст. 642
Цивільного Кодексу України повним і беззастережним прийняттям умов даної
пропозиції (оферти), що підтверджує укладення даного Договору на запропонованих
умовах, є факт здійснення Покупцем оплати вартості замовленого на сайті онлайн
- сервісу (або іншим способом) Товару.
1.5. У даній оферті, якщо
контекст не вимагає іншого, нижче приведені терміни мають наступні значення:
"Онлайн - сервіс"
– сайт продавця, створений для укладення договорів роздрібної та оптової
купівлі – продажу, після ознайомлення Покупцем з запропонованим Товаром
Продавця на фотознімках дистанційним засобом.
"Продавець" -
організація, незалежно від її організаційно - правової форми та/або фізична
особа - підприємець, що здійснює продаж Товару.
"Товар" -
продукція, пропонована до продажу та розміщена на сайті https://florina.ua.
"Покупець" -
громадянин та/або юридична особа (фоп), що здійснює замовлення на сайті https://florina.ua.
"Одержувач" -
громадянин та/або юридична особа, (фоп) визначений (-а) Покупцем який повинен
отримати замовлений останнім Товар.
"Акцепт" - повне
і беззастережне прийняття Покупцем умов Договору.
"Замовлення" -
окремі позиції з асортиментного переліку Товару, вказані Покупцем при оформленні
заявки на сайті.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Продавець здійснює продаж
Товару, відповідно до діючого прейскуранта, опублікованого на сайті https://florina.ua, а Покупець оплачує та приймає
Товар відповідно до умов цього Договору.
3. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
3.1. Формування замовлення
3.1.1. Замовлення приймаються
через сайт https://florina.ua ( телефон, чат, скайп, вайбер, що розміщені
на сайті ) цілодобово.
3.1.2. У вартість замовлення
квітів та подарунків входить і їх доставка до одержувача, окрім випадків
доставлення товарів за межі міста Харків та товарів загальна вартість яких
є меншою еквіваленту 200 грн.
3.1.3. Якщо замовлення було
повністю сформоване та оплачене Покупцем, безпосереднє його комплектування
відбувається за декілька годин до часу доставки.
3.1.4. Якщо замовлення було
сформовано після 20.00 на доставку “з дня на день”, можливість такої доставки
узгоджується з менеджером.
3.1.5. При оформленні замовлення,
Покупець повинен максимально точно вказати свої та одержувача дані, згідно
наданої Продавцем форми замовлення. Невірна
інформація отримувача, може перешкодити виконанню замовлення у вказаний
Покупцем час. В такому випадку доставка замовлення переноситься до уточнення
коректних даних отримувача але не пізніше 24 годин з моменту оплати замовлення
Покупцем. Крім цього, повторна доставка окремо оплачується Покупцем.
3.2. Порядок оплати замовлення
3.2.1.Оплата замовлення означає
згоду Покупця на укладення цього Договору з Продавцем.
3.2.2. Покупець оплачує вартість
замовлення за Договором, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий
рахунок Продавця. Датою оплати вважається день надходження грошових коштів на
рахунок Продавця.
3.2.3. Ціни на будь-які позиції
Товару, вказані на сайті https://florina.ua є діючими на момент здійснення
замовлення. У разі зміни ціни на замовлені позиції Товару, Продавець
зобов'язується в найкоротший термін проінформувати Покупця. Покупець має право
підтвердити або анулювати Замовлення. Якщо Покупцеві не вдалося проінформувати
Покупця (відсутній зв'язок та ін.) він має право анулювати дане
неоплачене замовлення.
3.2.4. Покупцеві на сайті
Продавця, повідомлення про оплату замовлення надсилається мобільний номер
телефону, що був вказаний при формуванні замовлення.
3.2.5. Послуги платіжних систем,
терміналів, Покупець оплачує додатково.
3.3. Умови доставки замовлення
3.3.1.При оформленні замовлення,
Покупець повинен чітко зазначити вимоги його доставки ( Одне замовлення
може бути оформлене на одну дату, час, адресу. Якщо Вам необхідно привітати
декількох осіб по різним адресам, або у різний час за однією адресою, необхідно
оформити відповідну кількість замовлень)
3.3.2. Доставка здійснюється без
попереднього погодження з одержувачем, згідно зазначених даних ( адреса,
час, ім'я одержувача та ін. ), в замовленні Покупця. (Якщо
одержувача немає за вказаною адресою, замовлення по можливості, передається
третім особам (родичам, колегам, сусідам, консьєржу і ін.) за згодую з
покупцем). Якщо прийняти замовлення нікому (ніхто не відкрив двері, сусіди не
приймають або одержувач не проживає, не працює за вказаною адресою) тоді
замовлення вважається виконаним, оплата не повертається, поряд з тим Покупець
має право замовити повторну доставку за уточненими даними отримувача (адресою,
часом та ін.) або забрати замовлення протягом 24 годин в магазині Продавця,
назвавши його номер.)
3.3.2. Доставка здійснюється за
погодженням з одержувачем, виключно у випадках, де Покупець повідомляє
(будь-яким методом або способом) Продавця про необхідність погодження з
одержувачем адресу, дати та часу доставки.
3.3.4. Найшвидше виконання
замовлення “день в день”, виконується протягом 3-х годин після оплати
замовлення.
3.3.5. Доставка до 9.00
наступного дня, можлива, якщо замовлення було оформлено та сплачено до 20.00
попереднього дня. Замовлення на сьогодні може бути прийняте до 20.00.
3.3.6. Внести зміни в замовлення
Покупець може не пізніше ніж за 2 години до часу доставки замовлення. (Якщо
замовлення вже укомплектовано, відмінити його не можливо. Покупець може
оформити та сплатити нове замовлення при цьому попереднє буде вважатися
доставленим або ж за бажанням Покупця може бути переадресовано іншому
одержувачеві.)
3.3.9.Послуга фотозйомки
одержувача при доставці є не гарантована та виконується при наявності технічної
можливості в момент доставки та за згодою одержувача.
3.4. Виконання замовлення в
святкові дні
3.4.1. Виконання замовлення в
святкові дні ( Новий рік, 14 лютого, 8 березня здійснюється
протягом дня. Точний час доставки не гарантується але менеджером може бути
враховано побажання Покупця, щодо доставки вранці, вдень чи ввечері. Остаточний
час доставки буде залежати від завантаженості кур'єрів в святковий день.
3.4.2.Фотозвіт в святкові дні (1
день до і 1 день після) не гарантується.
3.4.4.При отриманні замовлення,
одержувач зобов`язаний поставити підпис на бланку замовлення, який залишається
у кур'єра.
4. ТЕРМІН ВИКОНАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
4.1. Термін виконання замовлення
залежить від місця розташування одержувача (в межах міста до 3-х години, за
межами, термін виконання узгоджується з менеджером) від складності
замовлення ( кількість Товару його наявність на складі Продавця) та
від непередбачених подій, які не залежать від Продавця ( ДТП, погодні
умови, та ін.).
4.2. У разі неналежного виконання
доставки замовлення з вини Продавця ( не вчасно доставлено,
невідповідність замовлення вимогам покупця або товар в неналежному вигляді )
повторне виконання замовлення здійснюється безкоштовно.
4.3. Замовлення вважається
доставленим у момент його передачі Одержувачеві/Покупцеві.
4.4. Угода між Продавцем і
Покупцем діє з моменту його укладення до моменту вручення замовлення
Одержувачеві.
5. СТВОРЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ. ЗАМІНА
ВІДСУТНІХ КОМПОНЕНТІВ
5.1. Продавець створює замовлення
відповідно до вимог Покупця.
5.2. Якщо у Продавця відсутні
певні елементи для оформлення замовлення з будь-яких причин (сезонність,
відсутність потрібного сорту / кольору) Продавець, за узгодженням з
Покупцем може здійснити заміну.
5.3. Якщо узгодити заміну з
Покупцем не вдалося ( відсутній зв'язок з Покупцем, велика різниця в
часі з країною його перебування), Продавець може здійснити заміну на свій
погляд, (зберігаючи кольорову гамму композиції і привабливий зовнішній
вигляд ) повідомивши про це Покупця в електронному вигляді.
5.4. Заміна квіткової і не
квіткової продукції може проводитися без узгодження з Покупцем в святкові дні
( Новий рік, 14 лютого і 8 березня (1 день до і 1 день після)).
5.5. Заміна не квіткової
продукції (торти, іграшки, букетів з цукерок та ін.) може бути проведена
з узгодження з Покупцем на аналогічний товар тієї ж цінової категорії.
5.6. Усі інформаційні матеріали,
представлені на сайті https://florina.ua носять довідковий характер і не
можуть повною мірою передавати достовірну інформацію про певні властивості і
характеристики Товару. (У разі виникнення питань у Покупця, що стосуються
властивостей і характеристик Товару, перед оформленням Замовлення йому необхідно
звернутися за консультацією до менеджерів або направити запит на сайт за
звичайною процедурою замовлення.)
6. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ, КОШТІВ.
КОМПЕНСАЦІЯ
6.1. Згідно із Законом України
"Про захист прав споживачів", Цивільного кодексу України та Постанови
КМУ від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону
України "Про захист прав споживачів", квіти і інші подарунки ( дитячі
м'які іграшки та ін.) не підлягають обміну або поверненню.
6.2. Повернення товарів, може
бути тільки в тому випадку, якщо Покупець протягом 24 годин з моменту отримання
товару, звернувся зі скаргою до Продавця на адресу work.romaniuk@gmail.com про зіпсований товар або
невідповідність отриманого замовлення фотозображенням на сайті (кольоровій
гаммі, комплектності, тощо), надавши відповідні підтверджуючі фото.
6.3. Право не здійснювати
реалізацію вимог передбачених у Скарзі з невірним номером замовлення, наявності
нецензурних виразів, а також Скарги яка прийшли пізніше 12 годин після
отримання замовлення, Продавець залишає за собою.
6.4. При перевиконанні замовлення
(заміні товару), Продавцю потрібно повернути зіпсований товар в такому ж
вигляді, в якому був доставлений.
6.5. Якщо одержувач відмовився
приймати подарунки при доставці, Покупцеві оплата за замовлення не
повертається, так як замовлення виконано.
6.6. У разі відмови від подарунку
одержувачем при попередньому дзвінку, Покупець може отримати сплачені кошти за
дане замовлення, якщо воно ще не було створене працівниками Продавця
(флористами).
6.7. В інших випадках, Продавець
розглядає скарги протягом 10 робочих днів з дня її отримання та про результати
розгляду повідомляє скаржника в електронному вигляді.
6.8. Якщо з вини Продавця
замовлення не виконано, Покупець має право вимагати компенсацію, розмір якої не
може перевищувати суму замовлення.
7. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ. ПОРЯДОК
ВНЕСЕННЯ ЗМІН
7.1. Акцепт Оферти Покупцем є
підтвердженням укладення Договору на умовах Оферти.
7.2. Договір набуває чинності з
моменту оплати замовлення Покупцем і діє до моменту виконання Продавцем
зобов'язань за цим Договором.
7.3. Продавець має право вносити
зміни в текст цього договору на власний розсуд. Актуальна (діюча) редакція
договору завжди доступна на сайті.
7.4. Покупець погоджується і
визнає, що внесення змін до Оферти спричиняє за собою внесення цих змін до
укладеного, вже діючого між Покупцем і та Продавцем Договору і ці зміни в
Договорі набувають чинності з такими змінами в Оферті.
8. КОНФІЦЕНЦІЙНІСТЬ
8.1. Продавець гарантує
збереження таємниці інформації, яку Покупець вказує при реєстрації або при
оформленні замовлення.
8.2. Продавець гарантує, що
персональні дані не будуть використані у корисливих цілях, на сторонніх
ресурсах або для розповсюдження спаму.
8.3. При оформленні замовлення
Покупець надає згоду на обробку своїх персональних даних, що зберігається у
базі Продавця виключно для ідентифікації Продавця/Отримувача при повторних
замовленнях, і для коректного їх виконання. При відмові Покупцем, Продавець не
зможе відповідним чином провести замовлення.
9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
9.1. Продавець несе усі риски,
пов'язані з втратою або ушкодженням товару до моменту його передання Покупцеві
(отримувачу).
9.2. Отримувач або той хто
прийняв товар у момент відсутності отримувача, несе усі ризики, пов'язані з
втратою або ушкодженням товару з моменту його прийому.
9.3. Продавець не несе
відповідальність за неналежне використання товарів Покупцем, замовлених на
сайті https://florina.ua.
9.4. Відповідальність Сторін в
інших випадках визначається відповідно до законодавства України.
9.5. Сторони погоджуються, що
будь-які спірні ситуації, рішення яких не вдалося досягти шляхом переговорів,
вирішуються згідно чинного українського законодавства.
ВАЖЛИВО *** Моментом укладення цієї Угоди вважається момент здійснення оплати замовлення.